{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای بهار ماه بموه تلرچی تلر بیه اما بینجکر درد کی دونده

امه کارو بار کی خبر دارنه خله سختی دارنه کشاورزی خدا قوت برارون وخاخرون 💜💙💜💙💜💙🌹🌹🌹
دیدگاه ها (۲۴)

این آهنگ تقدیم به همه داداشی های ویسگونم وحتی تو که

تقدیم نگاهتون

داشته آهنگ مازنی رو به فارسی توی بلندگو ماشین میخونده

کار فنی بین و درس کن به کارت میاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط