{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این آهنگ تقدیم به همه داداشی های ویسگونم وحتی تو که

مه براری جان برار 💙💜💙💜💙💜💙
دیدگاه ها (۱۳)

تقدیم نگاهتون

کدوم هارو انجام دادی کدوم هارو یادت میاد خاطره سازی

ای بهار ماه بموه تلرچی تلر بیه اما بینجکر درد کی دونده

داشته آهنگ مازنی رو به فارسی توی بلندگو ماشین میخونده

نمی پرسی نام مه نمی شوی یار مهنرگس صفت دار تونمی‌دهی جان مهخ...

مه اهنگ شمالیره به عشق تو خوندم🤪🤩

این لباس سیستانی هست ورق بزن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط