{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب.... عهم...

خب.... عهم...
سلام بچه ها من ممکنه چند روزی تو ویسگون مباشم چون.... اولین برنامه ای که داستم یوتیوبه و من به یوتیوب عادت کردم پس ممکنه تو ویسگون خییلی کم ویدیو یا استوری یا عکس بفرستم خب اگه نت ها ضعیف بود نمیتونستم بیام تو یوتیوب برمیگردم تو ویسگون^^
خدافیییظظظظظظظح
دیدگاه ها (۰)

.

چرت پرتنمیدونم دیگههههه من دیوانم خب بهتره بگویم ک... ادامه

سلامت روان لامونا را از دست دادیم😀

قرمه سبزی عششق

خب خب سلام به همگی شرمنده فعالیتم کم بود (کپشن مهم)

از اونجایی که تو این دو سال اصلا راجب خودم حرف نزدم خواستم ب...

جدیدا شایعه ای بین مردم به راه افتاده... داستان پرنسس و شیطا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط