{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

m_m_m_e_e_e_2_5_3_6 77092618

دیدگاه ها (۱)

بس که زنگی نکردم ترسی از مردن ندارم

ن بد میگم ازت..فقط میرم فاصله میگیرم ازت:)

خداوند زندگی پس از تو راخوش و گوارا نگرداند...#شهید_سید_حسن_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط