{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای گل سنگم... گل سنگم..

ای گل سنگم... گل سنگم..
چی بگم از دل...... تنگم.💔🙂
دیدگاه ها (۱۷)

من از تمام دنیا شبی...بریدم.... تورا.که دیدم...❤️‍🩹

❤️‍🩹

چون فقط داره ادعای....دوس داشتن..می‌کنه🙂💔

پس توام اهمیت نده////-

🔻دانــلود از کــانال . لیــنک در بیــو . آیــدی در زیــر ↪️ـ...

ای گل سنگم گل سنگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط