{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون فقط داره ادعای....دوس داشتن..می‌کنه🙂💔

چون فقط داره ادعای....دوس داشتن..می‌کنه🙂💔
دیدگاه ها (۱۹)

ای گل سنگم... گل سنگم..چی بگم از دل...... تنگم.💔🙂

من از تمام دنیا شبی...بریدم.... تورا.که دیدم...❤️‍🩹

پس توام اهمیت نده////-

دلم تنگه بدجور🫠 برا شب بخیرات.💔..

هر می قبول داره لایک کنه

داره منو توصیف می کنه❤️‍🩹

جیگر باباش داره کارتونک نگاه می کنه ❤️‍🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط