{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای به گوشش برسونین یکی اینجا نگرونه...💔😭

ای به گوشش برسونین یکی اینجا نگرونه...💔😭
دیدگاه ها (۰)

🖋️کدوم زندگی 💱🖋️من فقط توی تاریکم ✒️😞

بی تو فهمیدم عذاب دل بریدن رااز خودم از زندگی پا پس کشیدن را...

من و تنها میذارہ ولے میمونہ غمش...

دنیا دو روزه هر کی رفت رو مخت یکی بخوابون تو گوشش 😌👌

عاخ بازم منم برسونین به دستش https://wisgoon.com/p/CCZ7NGTWA...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط