{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی تو فهمیدم عذاب دل بریدن را

بی تو فهمیدم عذاب دل بریدن را
از خودم از زندگی پا پس کشیدن را🖤
دیدگاه ها (۱۹)

ای به گوشش برسونین یکی اینجا نگرونه...💔😭

من و تنها میذارہ ولے میمونہ غمش...

شیشهٔ صبرِ مرا سنگِ غمت زود شکست..میشه برگردی 😔

از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است از تو ای آرام جانم دل برید...

هیچکس متوجه عذاب کشیدن نشد.....

ماهی و سالی ❤با هر نفسم داد میزنم جای تو خالی❤منم عاشق ناز ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط