{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعاااااااااااااااا فقط یه............!!

یعنی نبود تو افساید اونجاش
الان داشتیم بر طبل شاهانه بکوب بکوب میکردبم🤌🤌🤌🤌🤭🤭🤭
دیدگاه ها (۷)

بخندیم یا گریه

عاااااالی سلطان اسطوره

همه‌مون تو زندگی یه روزایی داشتیم که فکر کردیم دیگه ته راهیم...

@siahrider با همین ایدی تو اینستاگرام فعالیت داشتیم الان تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط