عاااااالی سلطان اسطوره
شاهکار است نجیب ماندن انسان ماندن!!
در این دنیای نانجیب!!
و باشد روزی که:
«انسانیت» دین تمام بشریت باشد!!
در این دنیای نانجیب!!
و باشد روزی که:
«انسانیت» دین تمام بشریت باشد!!
- ۳.۲k
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط