{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاااااالی سلطان اسطوره

شاهکار است نجیب ماندن انسان ماندن!!
در این دنیای نانجیب!!
و باشد روزی که:
«انسانیت» دین تمام بشریت باشد!!
دیدگاه ها (۱۲)

واقعاااااااااااااااا فقط یه............!!

🤌🤌🤌🤌🤭🤭🤭🤭

حرفت حق.......!! حرف حق جواب نداره!! بقول ما بمی ها عزتی مرد

الان این بنده خدا زحمت نمیکشه حقش نیست!!

انسان بمانیم....که ماندن در دلها نه با نام است و نه با نانبا...

مغرورانی که ددعای خوبی دین ایمان دارید،وطن دوست وخواهان رهبر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط