{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

oh yeah man:(

oh yeah man:(
دیدگاه ها (۰)

:)

اون دیگِه رَفتِه بَر نِمیگَردِه اینجوری بِهتَرِه بَراش.

پَشیمونِه اَگِه باوَرِتون کَرد.

بِه این جُملِه داشتَم خِیلی تَوَجُه کُنید!

oh khodaye man😳

oh yeah 😎لایک کامنت و بازنشر فراموش نکنید 🍄#BTS #بی_تی_اس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط