{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم و حسرت اون شب که نگفتم تو بمون

منم و حسرت اون شب که نگفتم تو بمون
دیدگاه ها (۰)

کجایی بگو الان :)...

حس میکنم تنهام با اینکه هستی :)

منم و حسرت اون شب که نگفتم تو بمون ...(:⛓🔗

منم حسرت اون شب....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط