{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی بی راست میگفت... ــ. 🥺🥺🥺

بی بی راست میگفت... ــ. 🥺🥺🥺
دیدگاه ها (۰)

جای که بودن یا نبودنت........ 😔😔

قدیمها میگفتن

همیشه برازمین زدنت......

داروین خدا بیامرز راست میگفت👀

بخدا که راست میگفت ولی جدی نگرفتن 😂😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط