{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه برازمین زدنت......

همیشه برازمین زدنت......
دیدگاه ها (۶)

قدیمها میگفتن

بی بی راست میگفت... ــ. 🥺🥺🥺

توحق نداری.......

زدنت ای پنجه ماه زدنت تو پشت در زخمی شدی باز وسط راه زدنت😭😔...

ت رو زدنت ):🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط