تو برام مثل پروانه سفیدی هستی که پرزد و رفت..... نمی تونس
تو برام مثل پروانه سفیدی هستی که پرزد و رفت..... نمی تونستم نگهش دارم اخه بالاش میشکست..... ولی از رفتنش نه کینه دارم نه غم، حس ازادی ای که اون الان داره رو منم می تونم حس کنم...... خوبه
- ۳.۲k
- ۳۰ آبان ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط