{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در نهایت ادم ها تبدبل به چیزی میشن که تو بچگی ازش متنفر ب

در نهایت ادم ها تبدبل به چیزی میشن که تو بچگی ازش متنفر بودن...
دیدگاه ها (۲)

#شیطان_کش

اگه بری من خیلی تنها میشم...#شیطان_کش

موقعیت: معلم عربی انیمه میبینه✨😂

دازای اومده پیشت تا بهت بگه...#دازای #سگ_های_ولگرد_بانگو

فکر کرده من ازش متنفر میشم😏هه

انقدر بردم مدرسه رفیقم ازش متنفر شده😺😹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط