{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه بری من خیلی تنها میشم...

اگه بری من خیلی تنها میشم...
#شیطان_کش
دیدگاه ها (۱)

#شیطان_کش

در نهایت ادم ها تبدبل به چیزی میشن که تو بچگی ازش متنفر بودن...

اگه بری من خیلی تنها میشم:))😭❤️‍🩹🖤

مهدی احمدوند خیلی دوست دارم یه روز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط