{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پاره شدم جرت داریی توهین کن تا لبوبویی بدت میاد

بکنمت
دیدگاه ها (۱۱۹)

بدم میاد از نژاد پرست

نمیشه چالشش رو برم فقط یبار

معذرت میخوام از همه تمام!

ادامه دادم برای https://wisgoon.com/tianaotaku

بهترین شبای زندگیمم🕸🦀سوال: تو خونوادتون ازکی بدت میاد»(。>﹏<。...

نمیدونم چرا اهنگی که خودم گذاصتم انگار بیشتر بهش میاد یعنی س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط