{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

بدم میاد از نژاد پرست

خیلی بدم میاد
دیدگاه ها (۱۱۱)

نمیشه چالشش رو برم فقط یبار

بچه ها نمیدونم چرا این رو آتیش زدم

پاره شدم جرت داریی توهین کن تا لبوبویی بدت میاد

معذرت میخوام از همه تمام!

ما ..... نژاد پرست نیستیم 😏

از گرمی متنفرم نژاد پرست های بدبخت🙄

نژاد پرست نیستما ولی نژادم لایق 🙂‍↕️پرستشه🫡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط