من برای آنکه چیزی از خود به تو بِفَهمانم،
من برای آنکه چیزی از خود به تو بِفَهمانم،
جز چشمهایم چیزی ندارم.
خیلی این سکانس دوست داشتیم خیلی قشنگ بود😍❤️🔥
جز چشمهایم چیزی ندارم.
خیلی این سکانس دوست داشتیم خیلی قشنگ بود😍❤️🔥
- ۳.۰k
- ۲۲ خرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط