{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قدر بودنهایمان را بدانیم...

قدر بودنهایمان را بدانیم...
ناگهان زود دیرمیشود...
تقدیم همه دوستان الخصوص:
نوستالژی بازهای ویسگون...
دیدگاه ها (۱)

صیاد پی صید دویدن عجبی نیست...صید پی صیاد دویدن مزه دارد...ت...

آقای جلالی عزیزببخشید بی پرده عرض میکنم...آقا خسته شدیم ازبی...

تاکی...

ایام به کام دوستان جان...🌹🌹🌼🌹🌹

تقدیم همه دوستان ویسگون❤️🥰🌹

تقدیم به نگاه گرم و پرمهر شما دوستان گرامی ویسگون😊🌺🌺🌺🌺

@Mahdi_official

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط