{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🥺🥺😭😭😭😭😭

🥺🥺😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

بله مشتی ما از نوزادی اسمم ارباب تمام وجودمونو گرفته

که اونم ارباب ماشد

حققق

غمی نی ما هرشب موقع خاب کربلاییم

کابوس هر کتابی

رفتی فکر کردی که اون به پات میمونه ❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط