{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هی خونه کی درست میشی؟💔

هی خونه کی درست میشی؟💔
دیدگاه ها (۱)

خودم اینو گرفتم :)

نترسید خودکشی نکردم فقط بخواطر فان بودن پیج نوشتم بیومو.اون ...

موقعیت: خونه تنها میشی

من هی میام مسخره نکنم... هی خودشون سوژه درست میکنن🤷🏻‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط