{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی زندونه.......

زندگی زندونه.......
دیدگاه ها (۴)

چه حیف.........😔💔

این همه فاصله نه واسه تو خوبه نه من😔

فقط بعضی احمق های بی غرور این چیزارو میگن نادیده گرفته میشن😊

فرشته عذاب برازنده ترین لقبه برای عشق💔

امرو دل مو خونهامرو فکروم مشغولهز آن وقتی که یار مو سفر رفته...

رباتکده

آنکه با زندگی می سازدزندگی را می بازدبا زندگی نساز زندگی را ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط