{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه نفر داره جار میزنه حالم خوش نیست

یه نفر داره جار میزنه حالم خوش نیست
کاش ببینیمش...
دیدگاه ها (۲)

من حال ادامه دادن ندارمصادقانه...

این دردها را نمی‌شود به کسی اظهار کرد...

من لبخند میزنم اما تو به دل نگیر...

آخرین باری که احساس خوش بختی کردی کِی بود؟

دوستان بنده حالم خوش نیست یه مدتی نیستم ،ممنون از همراهیتون🙏

هییی روزگارحالم خوش نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط