{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخرین باری که احساس خوش بختی کردی کِی بود؟

آخرین باری که احساس خوش بختی کردی کِی بود؟
دیدگاه ها (۱)

من لبخند میزنم اما تو به دل نگیر...

یه نفر داره جار میزنه حالم خوش نیستکاش ببینیمش...

قسم به اشک های که دیدی و ندیدی ...

مهربانی

😍زیبایی 🌱خوش بختی زمانیست که وجودت به دیگران آرامش میدهد.هرو...

نودل🍍سوال پست:آخرین باری که با دوست صمیمیت قهر کردی کی بوده؟

منو این همه خوش بختی ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط