{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تویه این فکر بودم که......

تویه این فکر بودم که......
اف بزنم.......
فکر کنم......
اینطوری بهتر باشه.......
شاید........
دیدگاه ها (۴۸)

د اخه کونیا🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿انتظار دارین واقعا برم؟.......نه عمرا........

من به باغه خود زدم.....حتی اگر بیلی زدم........من از عشق خان...

شاید منم همین کارو کنم بهتر باشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط