{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

د اخه کونیا🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿

د اخه کونیا🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿
انتظار دارین واقعا برم؟.......
نه عمرا........
من فیلا باید سبحان و گرگعلی و علی
و متین و ایلیا و فاطمه و رونیکا و بقیه
رو عذاب بدم⁦ಠ⁠ω⁠ಠ⁩
دیدگاه ها (۴۶)

تویه این فکر بودم که......اف بزنم.......فکر کنم......اینطوری...

من به باغه خود زدم.....حتی اگر بیلی زدم........من از عشق خان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط