{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه حسی نیس💔🥲

دیدگاه ها (۴)

حقیقت

❤😊

کاش بیشتر از سنت نفهمی 🥲💔

خیلی زخم هارو از کسی خوردیم که انتظار ازش نداشتیم🙂

نیس هیچ حسی قشنگتر از بودنت رفیق:)🌸🎀✨️صب قشنگتون زیبا.،،،،،،...

دیگه بهت حسی ندارم 😅

الکی نگو به من دیگه حسی نداری....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط