{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی زخم هارو از کسی خوردیم که انتظار ازش نداشتیم🙂

دیدگاه ها (۰)

کاش بیشتر از سنت نفهمی 🥲💔

دیگه حسی نیس💔🥲

@s_r82

💚🧡

قلب ما از کسانی زخم خورد...که از آنان انتظار محبت داشتیم:)🙂🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط