{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی منتظر نشستم،که بیایی دوباره...:)😪💔

خیلی منتظر نشستم،که بیایی دوباره...:)😪💔
دیدگاه ها (۱)

یا خود زنی مُکُنم،یا خود خوری خودکشی... :)🥺💖

منم بد بودنو بلدم...!😒💔

چقد تو خلوتم،زار زدم...!😅🖤

خوم بومَه،نَظره چَووت... :)🤌💖

گل شقایق

نشستم دوباره ناروتو رو قاطی پاتی میبینم 😂😂

کاش میشد دوباره منتظر ویدئو هاتون بمونم... :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط