{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم بد بودنو بلدم...!😒💔

منم بد بودنو بلدم...!😒💔
دیدگاه ها (۲)

سخته خوو ازت خیانت،بینم...!😒🖤

خسته شدم،شدی عذاب قبرم...!🥲🖤

یا خود زنی مُکُنم،یا خود خوری خودکشی... :)🥺💖

خیلی منتظر نشستم،که بیایی دوباره...:)😪💔

منم بد بودنو بلدم ......کیا این آهنگایادشونه ...😪✨

منم مثل تو بخوام بد باشم بلدم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط