{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه رفتم این جوری بیایی سر خاکم

اگه رفتم این جوری بیایی سر خاکم
دیدگاه ها (۷)

سلامتی کسایی که دل به آهن بستن 🤙😇

نگا کردن به کسی که دوسش داری هم تخم میخاد که کسی نگاش کنه

سلامتی پسرای که دل به آهن بستن

اگه یه روزی موردم نیا سر خاکم اینارو بگی چون هر ثانیه چشم ان...

جوری که اگه این آهنگ نبود...>>>

منم بچه این خاکم🇮🇷#ایرانم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط