{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامتی کسایی که دل به آهن بستن 🤙😇

سلامتی کسایی که دل به آهن بستن 🤙😇
دیدگاه ها (۰)

اینم واسه رفیق هام فقط واسه آرتین و علی و طاها 😂😂 فقط دخترا...

اگه رفتم این جوری بیایی سر خاکم

نگا کردن به کسی که دوسش داری هم تخم میخاد که کسی نگاش کنه

به کسایی دل بستیم که قستشون رفتن بود 🥀

کیرم تو اهن پرستاا..😅💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط