{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بُزرگ شُدَن آرزِوی خوبـی نَبود...🖤

بُزرگ شُدَن آرزِوی خوبـی نَبود...🖤
دیدگاه ها (۰)

هیچکس‌دوستت‌نیست؛اونا‌فقط‌ترسیدن‌از‌اینکه‌دشمنت‌باشن؛

به کسی شانس دوباره نده ، مار پوستم بندازه باز نیشش سرجاشه 🚷

همیشه یادت باشه کیا تو وقت خالی‌شون باهات حرف زدنو کیا وقتشو...

بزرگ شدن ارزوی خوبی نبود🙃🖤

بزرگ شدن ارزوی قشنگی نبود :) #بی_تی_اس#کیم_نامجون#کیم_سوکجین...

ولی رویای بزرگ شدن اصلا رویای قشنگی نبود..!🚶🏻‍♂️🖤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط