{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به کسی شانس دوباره نده ، مار پوستم بندازه باز نیشش سرجاشه

به کسی شانس دوباره نده ، مار پوستم بندازه باز نیشش سرجاشه 🚷
دیدگاه ها (۰)

بُزرگ شُدَن آرزِوی خوبـی نَبود...🖤

هیچکس‌دوستت‌نیست؛اونا‌فقط‌ترسیدن‌از‌اینکه‌دشمنت‌باشن؛

همیشه یادت باشه کیا تو وقت خالی‌شون باهات حرف زدنو کیا وقتشو...

خماری‌ ینفرو‌ بکشین نه‌نعشگی‌ ده‌ نفرو .

بچه ها اینو گذاشته بودم کی گزارش کردهههه؟؟؟اگه باز یکیش گزار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط