{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و بازم هیچی🥲💔

و بازم هیچی🥲💔
دیدگاه ها (۰)

حق😂😂😂

چقد واسم اشناست🙂🥲🫂🫀

نمیدونم شاید الان زوده🫂🫀

کنارت هستم و خواهم بود🫀🥲

دفعه‌ی بعد:)؟نیازی نیست بگم ادیتم💔🥀ولی خب بازم ادیتم😍💔گندزدو...

رفتم ته پیجم...هیچی یکم تغییر کردم😍😍😍ادیتم بازم یکم قدیمه😜هع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط