{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کنارت هستم و خواهم بود🫀🥲

کنارت هستم و خواهم بود🫀🥲
دیدگاه ها (۲)

نمیدونم شاید الان زوده🫂🫀

و بازم هیچی🥲💔

امیدوارم🫀🫂

خیلی خاصی🫀🫂

کنارت خواهم ماند تا ابد و قیامت

@Melissadenize

عاشق این آهنگ بودم ، هستم و خواهم بود 💅🏻🛐🛐🍒☆به پیج من خوش او...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط