{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید اصلا چشاتو باز؛ ببندی بره!

شاید اصلا چشاتو باز؛ ببندی بره!
دیدگاه ها (۰)

ی دل دارم ک ناقابل؟

متاسفانه ط با چشمات نمی‌بینی...چون اصلا چشم نداری🤝🏻🤣😅🤦🏻‍♀️

دیگه نیازی ب هیچکدومتون ندارم...ب خودتون زحمت ندین با اسکلبا...

ای ط غریبه مراقب کسی ک باهاته باش ی روز ب کل شهر داده.آره سی...

جالب بید گوشیو دور کن و چشاتو نیمه باز بزار

جیهوپ‌خب اینقدر ترسید یه لحظه نمیدونست کجا بره 🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط