{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ازت بدم نمیاد ۱۴۰۳ ولی.....

ازت بدم نمیاد ۱۴۰۳ ولی.....
دیدگاه ها (۴)

من اگه جای اون ارمی بودم گوشیمو میشکستم😂😂کساییم که جریان رو ...

تا ابد حققققققق

🥺😥😭

🥲

_ تو خیلی ساکتی!+آره چون ازت خوشم نمیاد

هیچوقت از این وایب بدم نمیاد:))))))))))

من اوچاکو بدم نمیاد، از شخصیتش و بودنش با ایزوکو بدم میاد#ان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط