{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببنییم این بزرگوار فردا میره یا نمیره😁

ببنییم این بزرگوار فردا میره یا نمیره😁
دیدگاه ها (۱۸)

به کی بگم چقدر دلتنگتم

دردم اینه یتیمی خیلی درده.‌.‌....

اگر دشمن ایران هستید و سرطان باسن دارید پیش اقای دکتر برین و...

حاجی این چیهههه؟🤣😂

این مدارک که برای دخترم زهرا جونم دراه پاييز میره پیش دبستان...

واکنش این بزرگوار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط