{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقا همینه 🫴🫴

واقا همینه 🫴🫴
دیدگاه ها (۲)

واقا الان خودش ی مشکله

من فدات شم چقدر مهربونی تو آخهکاش توی ایرانم به انتخابات هم ...

سکوت بعد از.......

واقا ناعادلانست واقا

واقا متنفرم.......واقا.....متنفرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط