{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من فدات شم چقدر مهربونی تو

من فدات شم چقدر مهربونی تو
آخه
کاش توی ایرانم به انتخابات هم احترام میزاشتیم
دیدگاه ها (۶)

هرکی میگه این بشر مغرور از عنم کمترهههههه

واقا الان خودش ی مشکله

واقا همینه 🫴🫴

صدای تو زیباست فدات شم🎀❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط