من فدات شم چقدر مهربونی تو
من فدات شم چقدر مهربونی تو
آخه
کاش توی ایرانم به انتخابات هم احترام میزاشتیم
آخه
کاش توی ایرانم به انتخابات هم احترام میزاشتیم
- ۱.۶k
- ۱۶ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط