{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.شب در سایه‌ات چو ماه می‌تابد

.شب در سایه‌ات چو ماه می‌تابد
        دل در آغوش تو آرام می‌خوابد

#شبتون_سرشار_زآرامش 🌙✨
دیدگاه ها (۰)

سلام امام زمانم سلام مهدی جانم..

السَّلامُ عَلَیکِ یَا أُمَّ البُدُورِ السَّوَاطِع فَاطِمَةَ ...

شاید بزرگسالی یعنی همین ؛کنار آمدن با این که هیچ چیز فوق الع...

سر به روی شانه ات میگذارم شاید این دل ارام بگیرد...:)

ماه اسمان دل تاریکم شدی شب سیاهم را تو روشن کردی

باران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط