{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچی میزارم گزارش میکنید خوب کرم دارید دوست نداری نگا نکن

هرچی میزارم گزارش میکنید خوب کرم دارید دوست نداری نگا نکن🗿🖕
دیدگاه ها (۷)

عزیزم من روانی نیستم فقط لحنم باحرفام یکی نیست همین😍

امسال تنها دردی که نکشیدم درد زایمان بود.

چرا بروز میکنیم ویس هی بدتر میشه😐🗿

الان چرا باهم دعوا داریم اصلا وقتی میتونیم دوست باشیم چرا دش...

خب دوس نداری نگاه نکن مگه کرم داری گزارش میکنی

خوش اومدی خوشگلهبه کانال خوش آمدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط