{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم کرکتراش کین ولی اهنگ خیلی خوبه

نمیدونم کرکتراش کین ولی اهنگ خیلی خوبه
دیدگاه ها (۱۲)

بخندم یا بگریم

وای این اواتارم خیلی مظلومخخخخخهستسهشتتش

سلام. خواستم بگم دیروز هیچی برا عربی نخوندم،صبح ساعت ۵ پاشدم...

جهت سکته ی ی نفر

اهنگ خیلی خوبه

اوخودا کوشولوووووووو ولی شاید خیلی ها از کین خوششون نیاد ولی...

کین~~caine~

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط