{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخندم یا بگریم

بخندم یا بگریم
دیدگاه ها (۱۳)

وای این اواتارم خیلی مظلومخخخخخهستسهشتتش

مطمئنی نمیخوای امروز گریه کنی؟..

نمیدونم کرکتراش کین ولی اهنگ خیلی خوبه

سلام. خواستم بگم دیروز هیچی برا عربی نخوندم،صبح ساعت ۵ پاشدم...

کمی افسردگی🥀آماده باشین برای بگا رفتن-

عشق تو مرا آموخت بی اشک بگریم...

هوس کردم دوباره ویدیو هاشون رو ببینم بگریمکسی میاد دوتایی بگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط