{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

Все шло к разрушению в мире

Все шло к разрушению в мире

همه چیز در آرامش به سوی ویرانی میرفت

‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
دیدگاه ها (۰)

به چشمات قسم خوردم

شبتون بخیر

حسادت آسون نوشته میشه اما مفهومش سخت زندگی رو نابود میکنه

ماه هاست که نخوابیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط