{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ وقت ریاضی رو بیست نگرفتم....!

هیچ وقت ریاضی رو بیست نگرفتم....!
دیدگاه ها (۲)

یادش بخیر

منم این ترکیب و 🤷🏻‍♀️

وایب دوتا از دوستام تو زندگی👑😎🫂💫

امیدوارم خوب ترسیده باشید....!

فکرشو بکن ...همه درسامو بیست گرفتم ...ریاضی ۱۶ شدم 🤡💔چی بهتر...

باووو دهنشوننن سرویسسس داشتم سکته میکردم پنج شیش صفحه ریاضی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط