{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منکه میگم حقشونه تو اون وضعیت که از صلیبم بدتره دارن کوری

منکه میگم حقشونه تو اون وضعیت که از صلیبم بدتره دارن کوری میخونن لامصبا😐😂😂

اینا دیگه چه جونورین 🤣🤣
دیدگاه ها (۸۳)

جملاتیکه باید با آب طلا نوشته میشد😐🤣🤣👌گوینده: خرخان🤣🤦‍♂️

حرف حق 👌🤣🤣

لطفا ورق بزنید... تمام استخونام رگ به رگ شد این کلیپ دیدم🤣🤣👌...

#درخواستی

قبلا گفتمبازم میگمتو مانگا یه ابهت خاص دیگه ای دارن😔🤌🏻

اینا از اون ارتای بیس راحته حح اسمو «دیگه چیزی نکشیدم تو این...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط